مرمریت پرشین سیلک

سنگ مرمریت پرشین سیلک با رنگ طوسی یکی از پر طرفدارترین سنگ مرمریت روشن در دنیا می باشد این سنگ به دلیل زمینه طوسی خود مورد توجه اگثر معماران و طراحان ساختمانی بوده و یکی از سنگ های مرمریتی است که رتبه صادرات بالایی را به خود اختصاص داده است.

 دلیل نام این سنگ  این می باشد که از آنجا که سیلک در فارسی به معنای ابریشم می باشد، خطوط موجود در سطح سنگ مرمریت پرشین سیلک نیز مانند ابریشم در هم تنیده اند. علاوه بر این از آنجا که این مرمریت هیچ نمونه مشابهی در دنیا ندارد نام پرشین در نام این سنگ آمده است.

در صنایع سنگ فرهان مرمریت پرشین سیلک به صورت اسلب های سایز شده در انواع سورت ها تولید و فرآوری می گرداند و به سرتاسر کشور و به کل دنیا صادر می کنند.

0 %
جذب آب
0 kg/cm2
مقاومت فشاری
0 %
تخلخل
0 kg/cm3
وزن مخصوص

سنگ مرمریت پرشین سیلک

سنگ مرمریت پرشین سیلک با جذب آب محدود ، مقاومت فشاری و سایشی بالا و ساب پذیری بالا قابل استفاده در نماهای داخلی و خارجی می باشد ولی اصولا سنگ های مرمریت در نماهای داخلی کاربرد بیشتری دارند ودر فضای بیرونی احتمال از دست رفتن زیبایی سنگ را دارد 

این سنگ به صورت اسلب بوک مچ و فورمچ بر روی دیوارها و کف ساختمان ها ، لابی هتل ها و مجتمع های بزرگ استفاده می شود و زیبایی فوق العاده ایی به طراحان و نمای شما می دهد و فضا را لوکس تر و زیباتر می کند

برای سفارش محصول کلیک کنید