خرید سنگ اسلب

سنگ اسلب یکی از انواع پرکابرد سنگ‌هایی است که در ساختمان سازی به شدت کارایی دارد. در بیرون ساختمان و در داخل آن از این سنگ استفاده می‌شود. به دلیل زیبایی و طراحی های بی نظیری که دارد به شدت مورد اقبال و توجه طراحان و مهندسین ساختمان سازی قرار گرفته و از آن خیلی استفاده می‌کنند. در این مقاله مجموعه دنیای سنگ فرهان در رابطه با خرید سنگ اسلب مطالبی را بیان خواهد کرد.

انواع سنگ اسلب

سنگ اسلب را می‌­توان از سنگ­های مرمر، کریستال، مرمریت، گرانیت، درست نمود که متناسب با کاربرد سنگ در ساختمان تولید می­‌شود. از جمله سنگ های اسلب می‌­توان به این نوع سنگ‌ها ‌اشاره کرد.

سنگ اسلب مرمر، سنگ اسلب تراونیکس، سنگ اسلب کریستال، سنگ اسلب تراورتن، سنگ اسلب گرانیت و سنگ اسلب مرمریت

قیمت سنگ اسلب

قیمت خرید سنگ اسلب به یکسری عوامل مختلفی وابسته است ازجمله این موارد قیمت تمام شده تولید سنگ خام می‌باشد، هزینه فراوری کردن سنگ خام برای ساخت سنگ اسلب تقریبا ۲ برابر است و همین طور ضخامت سنگ اسلب عمدتا از دو سانتی­متر بیشتر خواهد بود. دلیل قیمت زیاد سنگ اسلب در قیاس با سنگ‌های دیگر به چهار دلیل است.

  1. هزینه خیلی زیاد فرآوری کردن سنگ اسلب در قیاس با بقیه سنگ‌های ساختمانی
  2. خرید سنگ خام صحیح با اندازه های بزرگ‌تر، هزینه بیشتر در قیاس با سنگ‌های خام بدشکل دارد.
  3. فرآیند بریدن و صیقل‌کردن این­سنگ‌ها دشوار و حساس می‌باشد.
  4. مدل سنگ مورد استفاده شده به طور مثال اسلبی که از مرمر است نسبت به مرمریت از هزینه بیشتری برخوردار می‌باشد.

برای اینکه قیمت درست و ثابتی از سنگ اسلب دریافت کنید باید اندازه مورد نیاز و سنگی که می‌خواهید استفاده کنید را محاسبه نمایید، بعد از آن می‌توانید قیمتی مشخص از سنگ های اسلب را به دست آورید. عوامل موثر بر قیمت سنگ اسلب

  • اندازه های سنگ اسلب:هر اندازه ابعاد سنگ بزرگتر باشد قیمت سنگ هم بیشتر خواهد بود و سایز کوچکتر سنگ قیمت کمتری دارد.
  • شکل فراوری:قیمت ساخت سنگ اسلب  به دستگاه‌هایی که برای ساخت استفاده میشود ارتباط دارد و استفاده از دستگاه های جدید روز سبب استفاده از سرمایه اولیه بالاتر و در نتیجه هزینه تمام شده سنگ بیشتر خواهد شد. شایان ذکر است استفاده کردن از این دستگاه‌ها ‌در افزایش کیفیت سنگ تاثیر فراوانی دارد.
  • مواد اولیه: در ساخت و فراوری سنگ از تور و اپوکسی بهره می‌برند که کیفیت این موارد تاثیر خیلی فراوانی در کیفیت سنگ دارد.
  • تهیه کوپ سنگ:هزینه تمام شده کوپ سنگ زمانی که به سنگبری برده می‌شود متغیر است. به عنوان مثال اگر کوپ سنگ لاشتر داخل شهر اصفهان به هزینه هر تن سه میلیون تهیه شود این کوپ سنگ با پول و خرج کمتری از نظر حمل و نقل به سنگبری داخل اصفهان خواهد رسید تا این که به یک سنگبری در تهران برده شود. و مورد دیگری که تاثیر دارد این  است که وجود واسطه برای ساخت کوپ یک عامل دیگری می‌باشد که مسئول خرید داخل سنگبری کوپ را از دلال خریداری نماید یا به شکل مستقیم از معدن بگیرد.

خرید سنگ اسلب

در زمان خرید سنگ اسلب باید چند مسئله را مد نظر داشته باشید. اول باید اندازه‌ای  که به آن نیاز دارید را محاسبه نمایید بعد از آن محلی را که می‌خواهید از این سنگ‌ها ‌استفاده شود را تعیین کنید. بعد از انجام موارد بیان شده باید مدل سنگی را که قصد دارید را انتخاب نمایید. پس از انجام همه این مراحل به فروشگاه های سنگ آنلاین رجوع کرده و سنگی که مد نظر دارید را خرید کنید.

اگر به دنبال  این هستید که خرید آنلاین سنگ اسلب را با قیمت خوب و تنوع زیاد انجام دهید ، می­توانید با کارشناسان ما در بخش فروش و ثبت آنلاین سنگ ارتباط برقرار کنید و همین طور می‌­توانید بعد از اطلاع از هزینه هریک از سنگ‌های اسلب مد نظر خود به بخش خرید سنگ اسلب بروید و از بروزترین قیمت‌ها ‌اطلاع حاصل نمایید. ما تلاش می‌کنیم همه سنگ‌های ساختمانی را در اندازه های اسلب برای شما عزیزان فراهم نماییم.

سخن پایانی

آن چه در این مطلب نوشته شد مطالبی در رابطه با سنگ اسلب، انواع آن و کاربردهایی که این سنگ در ساختمان سازی دارد. بسیاری از طراحان و مهندسین در ساخت ساختمان‌ها ‌از این نوع سنگ زیبا استفاده می‌کنند.

اگر تمایل به خرید این محصول از یک فروشگاه مطمئن دارید حتما به دنیای سنگ فرهان که بیش از ده سال سابقه درخشان در ساخت و عرضه انواع سنگ های لوکس و شیک ساختمانی دارد مراجعه نمایید. این مجموعه همواره تلاش می‌کند تا بهترین و با کیفیت‌ترین  سنگ‌ها ‌را به دست مصرف کنندگان برساند.