سنگ فرهان

 سنگ های ساختمانی لاکچری

استفاده از  سنگ های ساختمانی لاکچری امروز بسیار رونق گرفته است و افراد می کوشند تا علاوه بر زیباسازی داخل ساختمان به زیباسازی بیرون ساختمان نیز اهمیت بدهند و به زیباترین شکل ممکن اقدام به نما و دیگر معماری های سنگی در ساختمان ها می پردازند. سنگ های لاکچری در موارد زیادی از ساختمان سازی کاربرد دارد که در متن پایین برایتان شرح می دهیم.

سنگ ساختمانی مرغوب چه نوع سنگی می باشد؟

سنگ های ساختمانی جدای از اینکه چه در داخل و چه در بیرون نما مورد استفاده قرار بگیرد باید بدون خلل ، شکستگی، رگه های ضعیف و سست ، پوسیدگی باشد. سنگ هایی مرغوب  هستند که آب را به خود جذب نکند و در برابر عامل های شیمیایی و فیزیکی و سایشی مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.

سنگ لاکچری زیبای ساختمانی برای نما

سنگ های لاکچری ساختمانی مدل های بسیار زیادی دارد اما از پرطرفدارترین و محبوب ترین سنگ های لاکچری ساختمانی سنگ های با برش اسلپ می باشند. ولی همانطور که همه ما می دانیم نمای ساختمان از مهم ترین بخش های ساختمان می باشد و یک نمای زیبا نظر هر ببینده ای را به خود جلب می کند. سنگ های که برای ساخت و طراحی نماهای ساختمان ها استفاده می شوند عموما جز سنگ های لاکچری ساختمانی محسوب می شوند. دنیای سنگ فراهان بهترین سنگ های لاکچری ساختمانی را در موارد بسیار زیادی تولید و عرضه می کند که این محصولات علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارند دارای قیمت مناسبی نیز می باشند. سنگ های استفاده شده در نما باید تحمل بالایی در برابر اشعه های خورشید و عوامل آب و هوایی داشته باشد و بهترین نوع سنگ برای نمای ساختمان سنگ های تراورتن، سنداستون و گرانیت می باشد و تراورتن بهتر می باشد چون این سنگ ساختمانی از گرانیت ارزان تر است.

سنگ های لاکچری ساختمانی برای کف

کف ساختمان ها پس از نما مهم ترین بخش ساختمان می باشد به دلیل اینکه طراحی و سنگ های به کار رفته در کف ساختمان ها تاثیر بسزایی در دکوراسیون و طراحی و چیدمان داخل خانه دارد. سنگ های کف نیز در انواع متفاوتی وجود دارد و برای هر قسمت سنگ مخصوصی وجود دارد که شما باید قبل از خرید سنگ کف با انواع سنگ ها و کاربرد آن ها آشنایی داشته باشید. در رابطه با لاکچری ترین سنگ های ساختمانی کف می توان به سنگ های، اسلپ چینی، مرمر، اسلب گرانیتی، نام برد که شما می توانید با توجه به نیاز خود از این سنگ ها در ابعاد مختلف استفاده نمایید و از دنیای سنگ فرهان برای خود تهیه نمایید.

 

سنگ های لاکچری ساختمانی برای پله

از پر رفت و آمد ترین قسمت های ساختمان پله های ساختمان می باشد و نوع نما و طراحی پله همچنین سنگ به کار رفته در پله ها بسیار مهم می باشد. بهتر است که در ساخت پله ها از سنگ های خوب، با کیفیت و مرغوب استفاده نمایید، در همه ساختمان ها پله ها وزن بسیار زیادی را تحمل می کنند به همین علت است که علاوه بر ظاهر پله باید به جنس سنگ و دوام سنگ نیز توجه نمود. لاکچری ترین سنگ های ساختمانی پله ها معمولا عریضی می باشند که در ساخت اکثر پله ها مشاهده می شود، با استفاده از دستگاه های مخصوص این سنگ ها را برش می زنند که باعث می شود زیبایی پله ها چند برابر شود. از سنگ های لاکچری ساختمانی پله می توان به سنگ های مرمریت، مرمر و گرانیت اشاره نمود. سنگ تراورتن نیز رابطه خوبی با سیمان دارد و به دیوار که می چسبد دارای ماندگاری بالایی می باشد. اما سنگ های که ظاهر زیبایی دارند اما مقاومت بالایی ندارند مناسب استفاده در طراحی داخلی ساختمان می باشد‌ برخی از افراد ترحیم می دهند که از سنگ تراورتن در نماهای داخلی نیز استفاده کنند که این هیچ اشکالی ندارد و باعث به وجود آمدن جلوه های زیبایی در لابی ها ، پاگرد ها، راه پله ها، پارکینگ ها، اطراف آسانسورها ایجاد می نماید.

سنگ های لاکچری ساختمانی برای دیوار

دیوار ها مانند حصاری برای ساختمان می باشد و فضای بسیار زیادی را پوشش می دهند و در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان بسیار مهم می باشند و بخش زیادی از ساختمان را دیوار ها تشکیل می دهند. از جمله سنگ های لاکچری ساختمانی برای استفاده در دیوار ها می توان به سنگ های مرمر، سنگ های چینی، سنگ های مرمریت، سنگ های که قابلیت مچ و فورمچ شدن دارد نام برد.یکی از طراحی های زیبایی که امروزه برای زیباسازی ساختمان ها استفاده می شود استفاده از نورپردازی و نوارهای نوری می باشد که زیبایی و طراحی را دوچندان می کند. سنگ مرمر نباتی نیز یکی از لاکچری ترین سنگ های ساختمانی می باشد که قیمت این سنگ کمی بیشتر می باشد و در مقابل نما و جلوه این نوع سنگ بیشتر از سنگ های مرمری نیز می باشد. از آن جایی که دیوار ها در مجاورت آب و هوای متفاوت و فصل های سال و باد و باران و سرما قرار دارند باید سنگی را انتخاب نمود که مقاوم و با کیفیت نیز باشد.

دنیای سنگ فراهان

دنیای سنگ فراهان انواع سنگ های لاکچری ساختمانی را برای شما عرضه می نماید تمامی محصولات شرکت دنیای سنگ فراهان با کیفیت و مرغوب بوده و از قیمت بسیار ارزان و مناسبی نیز بهره مند می باشد .سنگ های ساختمانی دارای تنوع و زیادی می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود این سنگ ها را تهیه نمایید. مشتری مداری و رضایت مشتری همیشه سرلوحه کار این شرکت بوده و دارای رضایتمندی های زیادی می باشد.

 

سخن پایانی

نتیجه می گیریم که هر سنگی کاربرد و مدل های بسیار زیادی دارد و جدای از ظاهر باید به جنس و کیفیت سنگ ها توجه نماییم و از هر نوع سنگی در جا و مکان مخصوص استفاده نماییم .برای خرید سنگ بهتر است که از مراکز معتبر اقدام به خرید نمایید چرا که سنگ های تقلبی و غیر اصل در بازارهای امروزی زیاد شده و تنها هدر رفت مالی برایتان به دنبال خواهد داشت. دنیای سنگ فراهان از معتبرترین شرکت های تولید و عرضه سنگ های لاکچری ساختمانی می باشد.